Bezorgen & leveren

Bestellen

Momenteel zijn we nog druk bezig met het inrichten van de website. Heb je een vraag over een artikel dat je in de winkel gezien hebt, maar kom je het (nog) niet tegen op onze site? Of wil je een artikel bestellen dat niet gekoppeld is aan de webshop? Neem dan contact met op ons. Elke week zullen er meer artikelen worden toegevoegd op onze website. Reden genoeg om vaker een kijkje te nemen.

Van alle artikelen kan je online een offerte aanvragen en is in de winkel, per mail of via de webshop te bestellen. De bestelling is pas definitief als je de orderbevestiging hebt ontvangen en wij de eventuele aanbetaling hebben ontvangen. Op de orderbevestiging staat aangegeven wanneer je je bestelling thuis kunt verwachten.


Levertijden (webshop) producten

Als het product niet op voorraad is, staat bij het product een verwachte levertijd aangegeven. Dit is een indicatie en kan door onvoorziene omstandigheden afwijken.

Mocht het product niet bij ons op voorraad zijn of als het gaat om “custom-made”, dan geldt dat de levertijd wordt bepaald door de leverancier van het artikel. Wij zullen bij bestelling altijd binnen twee dagen contact met je opnemen om de exacte levertijd op moment van je bestelling door te geven. Zodra het artikel bij ons binnen is, nemen wij direct contact met je op om bijvoorbeeld een afspraak te maken voor de levering.

Producten op voorraad worden door ons binnen enkele dagen bezorgd.

Wat gebeurt er als ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wanneer je meerdere producten tegelijk hebt besteld met verschillende levertijden, zullen wij proberen de bestelling in één keer te bezorgen. Dat betekent dat we de langste levertijd zullen aanhouden. Wil je toch graag een (aantal) product(en) eerder ontvangen? Dat kan! Neem in dit geval contact met ons op. Wij helpen je graag!

Bezorging kleine pakketten

Wij verzenden de meeste producten met PostNL. Je order wordt vaak al binnen 48 uur aangeboden. De pakketten zijn verzekerd en via Track & Trace te volgen.

Wat zijn de verzendkosten?

Alle bestellingen boven de € 100,- worden gratis bezorgd in Nederland en België. Heeft je bestelling een waarde van minder dan € 100,- dan rekenen wij € 6,95,- verzendkosten. Voor overige Europese landen hanteren wij een toeslag. Informeer bij ons naar deze kosten.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Onze standaard bezorgdienst is PostNL. Zij sturen je voorafgaand de levering een mail waarbij je live het pakket kan volgen (Track & Trace) online of in de PostNL app.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Wanneer je niet thuis bent zal PostNL het pakket eerst proberen af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht voor je achter. PostNL komt standaard de volgende werkdag nogmaals langs met jouw pakket op het aangegeven leveradres.

Je kunt ook zelf een tijd- of plaats kiezen na de eerste bezorgpoging. Dit kan met de code op het bericht die de pakketbezorger achterlaat. Je kan je keuze tot 22:00 uur aan PostNL doorgeven online of via de PostNL app.

Lukt het ook de tweede keer niet om je pakket te bezorgen? Dan brengt de bezorger je bestelling naar een PostNL-locatie bij jou in de buurt. Je hebt dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna sturen ze je bestelling terug naar de ons.

Levering van grote meubelen

Standaard: grote meubelen bezorgen wij standaard kosteloos tot aan de eerste deur en worden persoonlijk door onze eigen bezorgers of door een betrouwbaar vervoersbedrijf geleverd. Wij bezorgen je bestellingen in heel Nederland, met uitzondering van Waddeneilanden dit afhankelijk van maat en gewicht.

Top Service: in geval van bezorging door eigen bezorgdienst kunnen wij je meubel plaatsen, eventueel monteren en het verpakkingsmateriaal afvoeren zodat je meteen kan genieten van je nieuwe aanwinst. Houd er echter rekening mee dat producten niet meer geretourneerd kunnen worden zonder het verpakkingsmateriaal.

Wil je gebruik maken van deze aanvullende service, neem dan contact met ons.

Indien de meubels op een andere verdieping dan de begane grond bezorgd dienen te worden, staat hier een vergoeding tegenover. Wanneer je in een flat of appartement woont, is het aan jou om te beoordelen of de bestelde meubels in de lift of het trappenhuis passen zonder gebruik te maken van hulpmiddelen zoals verhuisliften e.d. Indien dit wel aan de orde is, zullen wij de extra kosten doorbelasten.

Levering van Sale artikelen
Bij een bestelling van een SALE artikel via onze website berekenen wij verzendkosten (op basis van nacalculatie). Afhankelijk van het product en de locatie worden de verzendkosten met je besproken.

Ophalen in SPYK71 winkel

Je kunt natuurlijk altijd je bestelling afhalen bij onze winkel in de Steenstraat 71 in Arnhem. Voor openingstijden zie de website.

Vraag om advies